منتدى شباب كفر الجمال
مرحبا بك أيها الزائر الكريم ...أبو حبيب يرحب بك في منتدى شباب كفر الجمال...
و يشرفنا أن تقوم بالتسجيل لتتمكن من الاطلاع على جميع أقسام المنتدى....
منتدى شباب كفر الجمال
مرحبا بك أيها الزائر الكريم ...أبو حبيب يرحب بك في منتدى شباب كفر الجمال...
و يشرفنا أن تقوم بالتسجيل لتتمكن من الاطلاع على جميع أقسام المنتدى....
منتدى شباب كفر الجمال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شباب كفر الجمال

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
حوار بينى وبين شوشو Animal11
حوار بينى وبين شوشو 09910
حوار بينى وبين شوشو 1611
حوار بينى وبين شوشو Tحوار بينى وبين شوشو Eحوار بينى وبين شوشو Nحوار بينى وبين شوشو Emptyحوار بينى وبين شوشو Lحوار بينى وبين شوشو Aحوار بينى وبين شوشو Mحوار بينى وبين شوشو Eحوار بينى وبين شوشو Gحوار بينى وبين شوشو Lحوار بينى وبين شوشو Eحوار بينى وبين شوشو Emptyحوار بينى وبين شوشو Wحوار بينى وبين شوشو Wحوار بينى وبين شوشو W
حوار بينى وبين شوشو 1611 الآن  وبعون الله تعالى   المنتدى على سيرفر جديد www.elgemal.net

حوار بينى وبين شوشو

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بلال احمد
مشرف
مشرف
بلال احمد

ذكر عدد الرسائل : 333

حوار بينى وبين شوشو Empty
مُساهمةموضوع: حوار بينى وبين شوشو   حوار بينى وبين شوشو Emptyالثلاثاء 2 أغسطس - 22:37:41

رمضان وصل خلاص ..ولما رمضان بيجى شوشو بيسلم عدته وهيمشى مالوش أكل عيش على كوكب الارض ف الشهر ده ولذلك

بيشوفله كوكب تانى (يسرح بعنب ف المشترى ..بخوخ ف عطارد )المهم ان مش هيفرش بترنجات ف بلوتو

المهم انه مش هيبقى معايا
هو بصراحه كان

كابس علي انفاسي..

صحيح اني هتخلص منه لمدة شهر واحد . لكنها فترة كافية عشان أستريح بقى من المشاكل اللى غرقنى فيها . وشوشو ده معرفة قديمة أوى أفتكر من أيام الطفولة

ومن ساعتها وهو لازقلى ومش عارف أخلص من غلاسته ورزالته.مخلوق متطفل جدا بيتدخل في شئوني العامه والخاصه ويفتي في اللي ليه واللي مالوش فيه ومن

بجاحته أنه بيفرض على رأيه ويخليني أعمل اللي هو عايزه. وأنا من خيبتي باسمع الكلام اللي دايما بيوديني في ستين داهية وبالرغم من اني بكرهه كره العمى الا

اني مقدرش أستغني عنه!!

يمكن علشان اتعودت عليه..ويمكن عشان بيعرف يدخلى صح ..ويمكن كمان من قلة ايمانى .. ...و يمكن لانه ذكي جدا وبيعرف انا عاوز اعمل ايه قبل حتي ما افكر فيه .. يمكن علشان قدامي طول الوقت...مالوش شغلة ولا مشغلة غيري....!!!

علي فكرة(شوشو) ده اسم الدلع لكن اسمه الحقيقي (شهبور بن المشرور).. انتو مستغربين ليه؟ هو أسم الشيطان المسئول عنى واللى ناوى يودينى ف داهيه

ويعتبر ده الشيطان الخصوصي بتاعي... يعني ولا مؤخذه قريني.. زي ما كل واحد منكم ليه قرين وأكيد كل واحد منكم هيستريح من الشيطان بتاعه في شهر
رمضان... والسبب ان البعدا هيشرفوا في الحبس شهر مع الشغل و النفاذ....يستاهلوا!!

تصورو ابن الجنية جالى قبل رمضان بيوم وقعد يعيط ويقوللي: اهئ اهئ اهئ: أنا جاي اودعك قبل ما اتحبس ماتنساش العيش والحلاوه اهئ اهئ.. انت عارف

يا؟؟؟؟؟؟(اسم الدلع على أساس انه صاحبى وكدا ) أنا مش مزعلني غير أني حاسيبك لوحدك وأكيد هتمشي علي حل شعرك.... وهتعرف ربنا براحتك ف رمضان

الله يخرب بيتك يا شوشو هو أنا لما اعرف ربنا ابقي ماشي علي حل شعري.. طب بالعند فيك هاعرف ربنا وهصلي وهقرا قرأن كمان

.. وقعد يكمل الملعون العياط وقال : بقي كده بقي كده يا صاحبي يهون عليك العيش والملح.... دي العشره ماتهونش الا علي ولاد الحرام ا هئ ا هئ اهئ مش

عارف هتصلي ازاي لوحدك من غيري وانا بونسك واحكي معاك واحل لك كل مشاكلك واقول لك اخر نكته واحكي لك الحلقه الاخيرة من المسلسل وأهشتكك
وأبشتكك... لغاية ما الاربع ركعات يعدوا من غير ما تحس بيهم

قلت له: الله يخرب بيتك... هو اللي بتتكلم عنه اسمه صلاة. نفسي وانا بصلي احس اني بتكلم مع ربنا... نفسي اعيط في الصلاة.

لقيت ابن العفاريت فط ونط زي اللي لسعته عقربة... وزعق في وشي: هي حصلت انك تعيط... يا خسارة تعب السنين..ياخيبتك يا شهبور ياخبيتك صوتى ياللى

انتى مش غرمانه ... وقعد يلطم علي وشه ويقول: ياشماتة اخواتك الشياطين فيك يا شوشووقعد يلف حوليا زى التعبان ويوشوشنى ف ودانى ويقول : هاتعمل ايه

في المحاضرات من غيري مين اللي هيحكي لك حدوته قبل النوم.. ويشد عليك اللحاف... ويغني لك(نام يا حبيبي نام وادبحلك لك جوزين حمام) طب بلاش .. مين هايلفت نظرك لجمال الطبيعة ويقولك: (شوف الغزال اللي ماشي علي الرصيف.

الله يخرب بيتك... روح الله يجحمك مطرح ما انت رايح..اللهى ماترجع ولا عربيه تدوس على دماغك وانتا رايح ووانتا جاى ...

يارب الشهر يبقي تأبيدة .. ولا أعدام علشان استريح منك علي طول..

رجع الموكوس للعياط تاني وقال: واهون عليك ده بدل ما تدعيلي اطلع حسن سير وسلوك انت عايزني أخلل ف النار لوحدي... دي حته جهنم مالهاش طعم من غيرك زعقت فيه... جهنم لما تحرقك وتحرق اهلك نفر نفر ...

الله يلعنك اكتر ما انت ملعون غور من وشي.. أعوذ بالله من الشيطان الرجيم

وسبته يمشى وهو بيجرجر ديله من الخيبة...

وقال :انا مش حزعل منك... انا هديلك مهلة تفكير.. ورمى ادامى ورقه صغيره كدا فيها رقم تليفون وقال لي: لو احتجت لاي حاجه في شهر رمضان ها تبقي
تكلمني علي موبايلى يالا سلام
احمد نور
مشرف
مشرف
احمد نور

ذكر عدد الرسائل : 1070

مُساهمةموضوع: رد: حوار بينى وبين شوشو   حوار بينى وبين شوشو Emptyالأربعاء 3 أغسطس - 0:58:50

موضوع جميل جدا يا شيخ بلال
وفعلا شوشو ده بقى مقرف جداااا
مش لاقيله شغلانه غيرنا هههههههههههه
بس هو ف اجازة الشهر ده !!
بلال احمد
مشرف
مشرف
بلال احمد

مُساهمةموضوع: رد: حوار بينى وبين شوشو   حوار بينى وبين شوشو Emptyالأربعاء 3 أغسطس - 1:54:24

احمد نور كتب

اقتباس :
موضوع جميل جدا يا شيخ بلال
وفعلا شوشو ده بقى مقرف جداااا
مش لاقيله شغلانه غيرنا هههههههههههه
بس هو ف اجازة الشهر ده !!

المشكله يااحمد انه ممكن يكون فى اجازة الشهر ده واحنا اللى نتصل عليه هتلاقيه جه فى ثانيه

اصله مابيصدق حد يديله ميزد كول وهو اللى بيتصل فى الحال

على العموم حاول تنسى رقمه خالص أشكرك على مرورك
zico2020
المدير العام
المدير العام
zico2020

ذكر عدد الرسائل : 8788
1 : www.elgemal.com

مُساهمةموضوع: رد: حوار بينى وبين شوشو   حوار بينى وبين شوشو Emptyالأربعاء 3 أغسطس - 12:04:19

ربنا يكفينا شر شوشو و اتباع شوشو و أنصار شوشو

و شكرا يا بلال على هذه المساهمة

و كل عام و أنتم بخير
http://www.elgemal.com
بلال احمد
مشرف
مشرف
بلال احمد

مُساهمةموضوع: رد: حوار بينى وبين شوشو   حوار بينى وبين شوشو Emptyالأربعاء 3 أغسطس - 14:21:42

Abo habib كتب:
ربنا يكفينا شر شوشو و اتباع شوشو و أنصار شوشو

و شكرا يا بلال على هذه المساهمة

و كل عام و أنتم بخير
اللهم باعد بيننا وبينه كما باعدت بين المشرق والمغرب أسعدنى مرورك ياهندسه مع تحياتى لكل أسرة المنتدى

حوار بينى وبين شوشو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  حوار بين الامام جعفر الصادق وبين احد الشيعه
» شوفتوا شوشو بيعمل اية.........دة حتى دة مش صح....
» حوار مع زوج..... حوار صريح جدا .!!
» الانترانت والفرق بينه وبين الانترنت Intranet and Internet
» التطابق بين اخلاق النبى صل الله عليه وسلم .... وبين ما يسمى بحقوق الانسان